Găzduire sediu social

Sediul social trebuie stabilit până la depunerea cererii de înregistrare la Registrul Comerțului.

El poate fi la domiciliul asociatului, la domiciliul unui terț sau la sediul social al unui avocat.

GĂZDUIRE LA DOMICILIUL ASOCIATULUI

În cazul în care deții în proprietate un imobil, poți folosi acest spațiu pentru stabilirea sediului social în baza titlului de proprietate.

GĂZDUIRE LA DOMICILIUL UNUI TERȚ

În lipsa deținerii unui imobil, o alternativă constă în încheierea unui contract de închiriere sau de comodat între firma ta și o rudă sau un prieten dispus să îți pună la dispoziție imobilul pe care îl deține (strict pentru stabilirea sediului social, fără vreo implicație semnificativă).

GĂZDUIRE LA COLABORATORII NOȘTRI

Avem parteneriate în toate județele cu societăți specializate în servicii de suport pentru firme. Acestea oferă servicii de găzduire a sediului social în imobile deținute în calitate de proprietari, pe bază de contract de închiriere.

În acest caz, perioada contractului va putea fi mai mare de 12 luni, putând fi prelungită fără a fi necesară schimbarea sediului social după 12 luni. De aceea, este o opțiune bună în cazul în care vrei să obții codul TVA pentru firmă.

GĂZDUIRE LA SEDIUL SOCIAL AL AVOCATULUi

Singura diferență între această opțiune și cea a găzduirii sediului social la colaboratorii noștri constă în faptul că sediul social găzduit de avocat trebuie schimbat după 12 luni – la un alt avocat sau o altă persoană (fizică ori juridică).